Morgonpromenad

Vart ute på morgonpromenad med hundarna. Underbart väder, solen skiner och det var faktiskt varmare idag än vad de har vart på ett bra tag nu.Kanske sommaren är på väg med sol och värme? Man kan ju hoppas det i alla fall.
image2

Våra två hundar. Sascha (svart blandras) och Alli (Dogo Argentino)
De är inte lätt att ta bra bilder på dessa två damer men jag gjorde ett försök... hehe Blev ganska många försök för Alli tittar alltid bort när man ska ta kort på henne...

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från jobbet. *Längtar*

Vi har pratat om att åka till Danmark i Juni och sova på hotel och shoppa lite. De ska bli så mysigt :D

Hoppas att min blogg blir bättre ju oftare jag skriver... Var ju rätt längesen jag bloggade och har kommit ur de där helt faktiskt...

Jaja ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Carro

Nawww, gulliga vovvarna är. Tack för alla kommentarer. Ser fram emot ditt kalas på söndag =)

2008-05-21 @ 14:11:10
URL: http://www.majcaroline.blogg.se
Postat av: Cissi

vad söta :)

2009-09-15 @ 11:52:20
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0