Kalas

Vi hade kalas igår hemma hos mamma. Mamma, jag och tvillingarna firades så de var kul. De var en toppenbra dag får jag allt säga. Mina söta kusiner kom och firade mig tillsammans med päronen.
Caroline
Min stora kusin

Hanna
Lilla kusinen

Jag blev även spådd av min storebrors flickvän. De var kul.. Sen fick jag beställa min egna tarotkortlek... hehe så se upp nu allihop för snart kommer jag spå er alla :D

Vi käka tacos. Mmm de var så gott och som vanligt så blir de alltid massa mat över.


Lilla Filip sitter till bords. De var inte lätt att få han till att vara med på kort. Han böjde bort huvudet hela tiden men till slut så gick de. :D

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Du har rätt. :) Tack för stödet!

2008-05-26 @ 11:52:26
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0