Hunneberg

image3

Vi var ute och gick uppe på Hunneberg igår. Vi började gå på en väg som vi inte visste vart den led. Hehe så efter 6 km så vände vi och gick tillbaka. Man får ju tänka på den gamle hunden. De var inte så bra att hon gick så långt igår egentligen men hon var varken stel eller halt när vi kom hem eller dagen efter, vilket var skönt :Dimage4

de är väldigt fint där uppe. Ngt man borde göra lite oftare är att åka dit upp och välja ngn väg att gå, för det finns rätt mkt att se på. Vi såg gamla grunder till stugor som var från 1500-talet och vi såg ngn gammal jordkällare som jag bara var tvungen att ta kort på.
image5

Fin va?!?! :D

På väg tillbaka så mötte vi en liten orm som låg mitt på vägen och solade.  Han var då inte skygg kan man ju säga.
Och väldigt fin.
image6

Vi var även ute på Torp en sväng oxå. De är ju alltid lika kul :D
JAg fick en för tidig födelsedagspresent av min älskling. Paris Hiltons nya parfym, Can Can. Fan vad go den är. Nu har jag tre stycken av hennes parfymer. Bara den första kvar nu då :D

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Tack för kommentaren och för att du läser!

2008-05-23 @ 17:34:52
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0