Genetisk sexuell relation

Jag såg på Outsiders igårkväll. De handlade om Genetisk sexuell relation. De innebär att två stycken som har nära släktband till varandra blir älskande par. Gårdagens Outsiders handlade om två halvsyskon som inte hade växt upp tillsammans. Killen hade blivit lämnad till fosterföräldrar och syskonen hade bara träffats en enda gång som små.

När dom sen träffades som vuxna så uppstod en attraktion mellan dom och de dröjde inte många veckor innan dom hade sex med varann.

Deras biologiska mamma kom på dom i sänghalmen och anmälde dom för incest vilket dom oxå blev dömda för.

Idag lever dom tillsammans men dom får inte ha sex med varandra så dom sover i varsitt rum.

Psykologerna säger att det här är mkt vanligare än man tror och att i Sverige är giftermål mellan halvsyskon tydligen lagligt :/ Vilket jag personligen inte kan förstå.

De kan inte vara bra genetiskt att få barn ihop med ngn så nära släkt och i naturen så förekommer det inte.

Ville bara skriva lite om det här eftersom det tydligen är vanligare än folk tror.

Då jag själv är intresserad av psykologi och även "vanliga sjukdomar" så kommer jag säkert att skriva om sånt även i fortsättningen så har ni några önskemål... lämna bara en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0