Beautiful morning :D

Vilken underbar morgon :D Härligt

Sitter i gästrummet hos mamma med min laptop i knät och bara njuter. Fönstret är öppet och de är riktigt fint väder. VI har stått nu hela morgonen och förberett maten för kalaset idag. För enkelhetens skull så har vi valt Tacos. Vi har ju både veganer och vegetarianer i släkten så de blev lättast att göra så här. Då kan alla äta utan att man behöver göra massa annan mat oxå :D Inte för att det gör ngt egentligen utan vi gjorde så här idag. Alla äter ju taco :D

Var ute på en promenad med mina byrackor förut :D hehe dom skötte sig som vanligt med kork i öronen :D
Dom är lydiga egentligen men de är bara de att ibland får man tjata på dom och de är inget roligt så man blir så less på de ibland. Men jag älskar mina hundar.

Ska snart titta på ett avsnitt av våra bästa år som jag laddade ner igår. Jag älskar det programmet och han som spelar Brady (Kyle Lowder) är ju bara så snygg :D *mmmm*

image8


Kommentarer
Postat av: Lilla Kusinen

Sanna då! Vad ska sambon säga! :P

2008-05-25 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0