2 juni :D

Idag är de 1 år sedan som jag och min sambo möttes första gången. De var med fjärilar i magen som jag traskade bort mot torget för att möta honom. Väntade nog inte mer än ngn/några minuter innan han kom och vi gick ner till pråmen och satte oss och dracka några cider/öl.

Vi nere vid slussarna

Vi hade väldigt trevligt och satt och pratade hela tiden... De blev aldrig ngn sån där pinsam tystnad utan vi hade ngt att prata om under hela kvällen. Senare på kvällen så gick vi ner till Skräcklan med min hund, Sascha. De var oxå mkt trevligt. Innan vi skildes åt den kvällen fick jag en kram och han sa att han ville träffas igen... men de trodde jag ju inte på Sen hördes vi inte på några veckor efterson han skulle gå på och jobba natt.

Men nu är vi här :D Ett år senare och letar större lägenhet för att vi ska få plats :d

Kommentarer
Postat av: AbsoluteBitchs

hej hej! Vi ska bo på Maratonvägen med fast nummer 26 B istället för 38 C =)

2008-06-05 @ 11:45:05
URL: http://absolutebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0